Osmaniye Devlet Hastanesi personellerine yönelik 'Sağlık Hizmetlerinde Doğru ve Etkili İletişim Yöntemleri' konulu hizmet içi eğitim semineri düzenlendi.
Hastaneye bağlı Kalite Birimi tarafından düzenlenen seminerin hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini artırmak amacıyla onlarla doğrudan iletişim kuran hasta karşılama ve yönlendirme, hasta kayıt ve kabul, poliklinikler, yoğun bakım, servisler ve kurumun diğer alanlarda görev yapanlar katıldı.
Kalite Direktörü Gökmen Deniz Duman tarafından verilen eğitimde iletişimde beden dilinin önemi, empati yapma yeteneğinin geliştirilmesi, iletişim kurmakta zorlanılan bireylerle iletişim kurma yöntemleri gibi hususlara vurgu yapıldı.
Hastane İdari ve Mali Hizmetler Müdürü Mustafa Şahin ve Müdür Yardımcısı Hakan Eskioğlu'da doğru ve etkili iletişimin daha kaliteli hizmet sunumunda en önemli etken olduğunu vurgulayıp, uyulması ve yapılması gereken iş ve işlemler açısından önerilerde bulundu.
i