Sağlık-Sen Osmaniye Şube Başkanı Muhittin Çenet, sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının soru ve taleplerine daha hızlı cevap verebilmek amacıyla Sağlık-Sen İletişim Merkezi’nin kurulduğunu belirtti.
Çenet, yaptığı açıklamada, sağlık ve sosyal hizmet çalışanları ile birebir temas sağlayacak olan iletişim merkezinin, saha ile Sağlık-Sen arasında bir köprü vazifesi göreceğini kaydetti.
İletişim merkezinin, çalışanların talep, istek, öneri, şikayet gibi bildirimlerini kolayca Sağlık-Sen Genel Merkezine ulaştırılmasına yönelik faaliyet göstereceğini, bu sayede sorunların daha hızlı ve etkin bir şekilde çözüme kavuşturulmasının amaçlandığını aktardı.
Gelen bildirimleri titizlikle değerlendirecek olan iletişim merkezinin, ayrıca başvuru sahibine geri dönüş yapılmasını sağlayacağını ifade eden Çenet, “Sağlık ve sosyal hizmet çalışanları, iletişim merkezine 444 1995 nolu numara üzerinden 09.00-18.00 saatleri arasında ulaşabilecek. Sağlık-Sen İletişim Merkezi’nde güvenilir ve kolay ulaşılabilir bir yönetim anlayışının hâkim kılındı. Merkezin sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının yönetime katıldığı iletişim kanalı olarak hayata geçirildi” diye konuştu.
Çenet, “Şeffaf, hızlı ve çözüm odaklı yönetim anlayışına hizmet eden iletişim merkezi, sahadan iletilen bildirimler ile sorunları tespit ederek çözüm yolları sunmayı, saha ile genel merkez yönetimi arasında samimi bir köprü olmayı hedeflemektedir” ifadelerini kullandı. Sağlık-Sen Şubesi